2012. jan. 20.

Angel From The Hell - 6. rész /Ötszörös Dózis!!!/


2011. December 18. Advent 4. vasárnapja


6. rész - Amikor egy zseni az útitárs!


- Tudod hányan leszünk egy osztályban? - kérdeztem, mikor a folyosó végén bekanyarodtunk.
- Hát... Nem tudom. Azt viszont tudom, hogy 2 busz jött fel a suliig és az azt jelenti, hogy durván 100 diák van most itt, de nem mindenki a mi osztályunkba kerül. Ha azt akarod tudni, hogy mennyien leszünk a suliban, arra tudom a választ - mosolygott a "zseniális elme".
- Na, ki vele, okostóni!
- Csipkelődünk? Na megállj! Ezért még kapsz! Amúgy 170-200-an plusz a 21 tanár, akik nem tudom, hol alszanak.
- Kérdezhetek valamit? - váltottam komolyra.
- Hajjaj! Ez rosszul kezdődik! Na mondd! Mi nyomja a lelked? - megállt a folyosó közepén.
- Mért viselkedik ilyen gorombán veled Bill? - belenéztem a szemébe.
- Ezt tőle kéne megkérdezned, én nem tudom. Bocs!
- Ne hazudj a szemembe! Tudom, hogy ismeritek egymást!
- Egy régi balhénk miatt, meg hallott rólam egy-két szaftos sztorit, hogy akivel 2-esben maradok, azt... Tudod! - lehajtotta a fejét.
- Hát akkor nem csoda! Hányszor csináltál ilyet? - tettem karba a kezeimet.
- Nem egyszer... Sokszor... Nem tudom...
- Szép! És mit szóltak hozzá a lányok?
- Lányok? Fiúkat fektettem meg! Lányokkal még nem csináltam - vigyorgott, egy picit el is vörösödött.
- TE JÓ ÉG!!! - nyögtem ki.
- A lányok jól csókolnak! Szeretek csókolózni!
- Jó, inkább menjünk! Hány torony lehet?
- Hát úgy hallottam, hogy 1 toronyban 5 lakás van és a toronyszoba meg a földszint a közösségi termek. A kastély alagsorában pedig egy hatalmas edzőtermet rendeztek be.
- Edzőterem? Mi a fene?! Király egy suli ez!
- Igen, és jó nagy is!
- Ott van az első torony!
- Ez a Keleti-szárny! A középső torony! - mondta. Reményteljesen elindultam a bejárata felé.
- Mért hány torony van?
- 8. És mért a Keletire gondolsz? - kérdezte.
- Hát... Megérzés! Nézzük meg! - közelebb megyek az ajtóhoz. Tök tuti, hogy külön folyosó vezet oda - Istenem! - sikoltottam fel.
- Mi az? - jött mellém és a lapot fürkészte.
- Egy toronyban leszünk! De jó! - a nyakába vetettem magam, amitől kicsit meglepődött, de átölelt.
- Ez tényleg jó! - a keze pedig a derekamról a fenekem felé vándorolt.
- Héj! - kiáltottam fel, mikor megfogta a fenekemet. - Azt mondtad, hogy buzi vagy!
- Biszex, aranyom, és a tapi nem nagy szám! - magyarázta azzal a kaján vigyorral a képén.
- Na jól van, buzikám, keressük meg a többieket!
- Biszex!
- Jól van! Csak gyere már! - megragadtam a pólóját és magam után rántottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése