2012. febr. 9.

Angel From The Hell - 11.rész

Hy Everybody!
Itt vagyok, mert ma van a szülinapom és boldog vagyok!
A SULINKBAN NAGYBAN MEGY A KAMPÁNYOLÁS... Hajrá Áron Potter! Nyernetek kell minden Áron!
Nah de én hétvégén nyelv vizsgázok, szóval kérlek drukkoljatok!
Szeri mindenkit! Love The World! <3
Jó olvasást!
Voila!


11. rész - Heringparty az étkezőben


Érdekes nap volt a tegnapi. Kíváncsian várom a mai napot. 7-9-ig reggeli, szabad program, délben ebéd, tájékoztató, ismerkedés a tanárokkal. Kislattyogtam a nappalinkba a kis fekete rövidnacimban és a fekete vékonypántos kis blúzomban, amiben aludni szoktam. Egy kissé brutális a felsőmön a minta. Egy piros "Vampire" felirat alatt egy halott lány fekszik véresen, a szívében egy karóval.
- Jó reggelt Rorcy! - köszöntött Bella.
- Jó reggelt! Hogy aludtál?
- Remekül! Már éppen kelteni akartalak titeket, mert nem vagyok egyedül! - mutatott a fiúkra.
- Ha ezt tudom, ki sem jövök! - sóhajtottam és a lábaimra néztem. Fúúúj már!
- Mért Rory? - kérdezte Adam. Ha tudom, hogy ő is itt van pláne nem jövök ki!
- Bazd meg! Ne ijesztgess! - szóltam rá.
- Bocsi! - ölelt át hátulról. Most nyomul rám? 
- Kajás vagyok! Bill, ugraszd ki Sammyt az ágyból, léccy! - vigyorgott a fiúra Bella.
A fekete eltűnt, majd egy sikoly, egy törékeny tárgy eltörött és aztán nagy csend. Bill kóvályogva lépett ki az ajtón, utána a dühös Sammel.
- O-ó! - nyögtem.
- Mi a fasznak keltettetek fel hajnalban? - visította.
- Neked is Jó reggelt! Sam, 8 óra van! - közölte vele Bella.
- Az nekem még hajnal! - morogta. - Bocs Bill! - fordult a fiú felé, lehúzta a fejét addig, hogy egy puszit tudjon adni rá. A szeme ezután megállt rajtam és a hátam mögött álló Adamen. - Ti együtt vagytok?
Adammel összenéztünk és egyszerre válaszoltuk, hogy:
- Nem! - persze nem engedett el!
- Aha! - nyögte ki. Persze a hanglejtése az a "Nem vagyok vak, ne próbáljatok hülyére venni!"
- Na! Menjünk már enni! Kapjatok magatokra valamit! - "nyivákolta" Bella.
- Jó! Jó! Adam, elengednél? - vigyorogva megrázta a fejét, mikor ránéztem. Végül csak elmehettem felöltözni, igaz a többieket elküldtük kajálni. Gyorsan felkaptam egy farmert, egy fekete cipőt és egy fekete blúzt.
- Csinos vagy.
- Köszi! siessünk!


Az étkező csaknem zsúfolásig volt. A kaja ingyen volt! Ha még nem mondtam volna. 
Egy kávét és két pirítóst raktam a tálcámra, majd megvártam Adet. Gyanúsan sokáig készült a kávéja...
- Mehetünk! - termett mellettem. Csak egy bögre volt nála.
- Mást nem eszel? - kérdeztem.
- Őhm... nem! Mindig csak ennyi a reggelim! - vigyorgott. Ahhoz képest, hogy csak ennyit evett... Jó, nem azt mondom, hogy dagad volt, de azért ízlésesen volt rajta egy kis "fogni való". :P Kis mackó!
- Na, csakhogy itt vagytok! Mi tartott eddig? Csak nem ... - csipkelődött Sam.
- Bekaphatod, szívem! - morogtam.
- Ó! Nem tudtam, hogy van!
- Képzeld, növesztettem!
- Igen? - kérdezte Adam és a combjaim közé nyúlt, mindenki szeme láttára. Azt a szemérmetlen dög mindenit rakáson! Az asztalra ejtettem a táncát. A kávémat szerencsére sikerült elkapnom, így csak egy kevés fröccsent ki.
- Adam! Te mi a szent szart művelsz? - kiáltottam úgy, hogy a többi asztalnál ne lehessen hallani.
- Semmit! - vigyorgott rám kajánul.
- Ejnye Simba! - nevetett fel Sam, miután büfizett (de cukcsi :P ) egy nőieset. Mi is nevettünk.
- Oké, Sam! Ahelyett, hogy leütnéd Adet, ilyen hülyeségeken jár az eszed! - morogtam. Ad, mint egy félős kiskutya leült az asztalhoz, én pedig mellé telepedtem.
- Bocsi, de a nemi életetek nem rám tartozik! - mentegetőzött Sam.
- De, Adam, ha megbántod, egyesével szedjük le a körmödet... - fenyegetőzött Bella.
- ... Besózzuk, majd levágunk egy darabot... - folytatta Sam.
- ... Majd azt is besózzuk... - nyomatékosította Bella.
- ... Ezt folytatjuk addig, míg kis darabkák nem maradnak a testedből! - nézett mélyen Adam szemébe Sam.
- És Sam nem lesz bérgyilkos ... - mosolygott Bella.
- Hát nem nekem vannak a legáldozatkészebb barátaim széles e világon?! - ezt költői kérdésnek szántam Adam mégis válaszolt.
- De! Ameddig más az áldozat... Ebben az esetben ÉN! - nyelt egy nagyot.
- Ne foss be! Nem bántunk haver! De ahhoz Rory szívének épségben kell maradnia! - mosolygott Sam.
- Hát nem tündéri gyilkológép?! Vagy kínzómester?! - ölelgette csontos karjaival Bill Sammyt, amit a lány szemmel láthatóan élvezett is. És még a mi kapcsolatunk "olyan" ... Kac-Kac-Kukac!
- Na, én elugrok még valami HAMIért! - indult is szöszikénk.
- Én is jövök! - ugrott fel Charley, akit csak nemes egyszerűséggel Owlnak (Bagolynak) hívtunk. Nos igen! Bella és B-betűs madárkánk kapcsolatáról ne is beszéljünk... B Úgy követte mindenhova, mint egy kis palotapincsi. Mindenki szerelemben égett... Én nem! Kifogtam a leghelyesebbet, de a legtöketlenebbet is egyben! Zsír! Inkább azt mondtam, hogy ennél rosszabb már nem lehet, de nem ezt mondtam, mert a terem sarkában a zárt, tetővel borított helységben elkezdett volna zúdulni rám a víz egy rosszindulatú felhőből.
- Jaj, ne! Már csak ez hiányzott! A Tanári Kar! Pfúj! - öltötte ki nyelvét vörösünk. 
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése