2012. febr. 18.

Angel From The Hell - 12.rész

Üdv Drágák!
Nos véget ért a kampány. Jó volt bár...


Egyik osztály csak a kajára ment (10a)... Ami persze nem jött össze nekik, mert a kaja szar volt, a választottjuk miatt -50 szavazattal indultak. A programjaikat egy másik osztálytól csórták és mellesleg ők nem is olyan jól csinálták.  A kampányfilmüknek se füle se farka... És nem is jött át, hogy a kampányuk a maffiáról és a Simpson családról szól... Mikor mondták akkor belegondoltam és a maffia az oké, az még a vidibe is benne volt, de a Simpson család... Hát az ha erőlködök sem jut eszembe semmi, az hogyan kapcsolódott... A másik, ami katasztrofálisan sikerült, az a kampánytáncuk... pfff... Keringő az Anasztáziából (nem tudom, mit mond ez nektek, de ez mese volt, mikor én 5 éves voltam), hát azt a szép számot rendesen megbecstelenítették. Egy ütemre némelyik ember 3-at lépett... -.-" Ez a halálom, nah meg az hogy nem a fiúk szemébe nézett egy-két lány, hanem a lábára. Nos ezzel az a problémám 1. Nem illik. 2. Ezzel csak mutatták, hogy nem is gyakoroltak eleget, sőt nagy ívben tojtak rá... Utána átcsapott a szám hip-hopban... És akkor én így "Neee!" Hát az a tánc... akik kitalálták tudták, de a többi... Össze-vissza rohangált... Szörnyű volt! És nekem kicsit unszimpatikus volt, hogy a választottjuk folyton "security"-seivel vette körbe magát... ez nekem olyan sznobos volt, hogy nagy fekete napszemüveges, Headsetes emberek pokerface-szel kísérgették  mindenhova... Na ne már! Ki ő? Hát nem a Diák király... 


A másik osztály (10b) nem vette komolyan a dolgokat. Aranyosan kijátszották a Harry Potter témát. Jó volt a kaja, csak kevés volt... (Én jól laktam, pedig nem ettem sokat, a többiek nem, pedig ők aztán ettek...) A programok is jók voltak, csak az osztályból kb. ketten jöttek le felügyelni az embereket, meg elmondani a szabályokat, a többi az osztályban ült. Nekem a legjobban a quidditch tetszett, seprűre kellett ülni és azzal kellett futni és három hulahopp karikán átdobni egy labdát. A videójuk is nagyon jól sikerül. A 9 és 3/4. kukán mentek át az iskolába... xD az poén volt. Osztályfőnökük a kémia tanárunk és tök jó színésznő lenne! Csinált pár kísérletet és ez volt a főzettan.  Utána bejutott Voldemort az iskolába (egy srácnak, fehérre mázolták az arcát és egy úszósapkát húztak a fejére. xD) Áronnak seprűversenybe, rajzversenyben, táncversenyben és főzőversenyben kellett volna legyőznie. Döntetlen lett. Utolsó a párbaj volt (kő-papír-olló), Áron Potter nyert. Nagyon vicces volt, jó zenéket raktak be és jól kijátszották a témát. A táncuk aranyos volt csak egy picit többet kellett volna még gyakorolni, de ezt is telerakták poénnal. Vidám osztály. ^.^ Nálam ők voltak a 2.-ok. 


És a harmadik osztály, aki nálam mindent vitt: a 10c. Oltári jó programok voltak a kajáltatós napon is és a program napon is. Foglalkoztak mindennel és mindenkivel. A táncuk szintén jó volt, mindenki egyszerre lépett (végre), ütemre. Ők is jól kijátszották a témát, Mexicót. Program napon jó zenék mentek, minden szünetben volt valami. Kajáltatós napon is voltak jó dolgok pl.: kincskeresés, pinyátá (bocs, nem tudom hogyan írják). Kaják: Burito, Nacos és chilis bab. Isteniek voltak. Volt ilyen kis banános piskótájuk... Hmmm... Nagyon jó volt. Hozták a jelöltjük bandáját és olyan jó volt a hangulat... Nagyon jó nap volt. Kampányfilm: viccek, mexico, harc, szerelem. Ez röviden, bővebben: Elrabolják a segnorita-t, aki az osztályfőnökük volt és férfi, csak nőnek öltöztették... xD Ott szexizett a videóba... Állat az az ember... No de tovább, Danito ment szólni Richi-nek, hogy elrabolták a kedvesét... xD Richi (ri)chilit evett és elindul megkeresni a hölgyet. Leölte ellenségeit. De egyikük túlélte és jött a párbaj (lézerkarddal). Nagyon izgi volt. Richi megnyerte a párbajt. Nálam ők voltak az elsők.


Péntek: eredményhirdetés. 20 perces szünetben volt, és szokás szerint DÖK vezető tanárja az utolsó 1 percben mondta ki a győztes nevét. No de az előző DiákKirály elbúcsúzott, majd a Jelöltek köszönetet mondtak az osztálynak, tanároknak és a szavazóknak. 10a ... síri csend, majd az osztálya elkezdett tapsolni, 10c örömujjongás, tapsvihar... 10b taps. (Azt el kell mondanom, hogy mindenki/sokan arra ment/ek, hogy ne a 10a nyerjen... pfff...(ennyit róluk) ) A DÖK tanárúr húzta az agyunkat, hogy most kit mondjon... Kb. 400 diák szavazott, és az eredmény 220, 110, 70. (nem pont így, de az első és második közt 110 szavazat volt). Elkezdte a tanárúr, hogy " A győztes..." ~síri csend~ " A győztes..."  ~síri csend~ " A győztes..."  " A győztes..."  "Ricsi!" Állva tapsolt mindenki, örömujjongás, tapsvihar... És Ricsi bevonult a Dobó történelmébe, mivel először lett c-s király. 


És nincsen komment... szóval nem érdemelnétek meg a részt, de kaptok, mivel Ricsi nyert! Szóval Köszönjétek ezt Ricsinek.
Jó olvasást! Puszi!




12. rész - A 21 fős tanári kar

Antonia, Keith és Livia is ott voltak.
- Jó reggelt! - mosolygott ránk Antonia, miután a többi tanár helyet foglalt. Oldalra fordulva ültünk, hogy láthassuk a leendő oktatóinkat. Júj! 1 hét múlva kezdődnek a szívatások! Csak nyelvtanunk és tesink ne lenne! Herótom volt ettől a kettőtől. Egy szőke (de az az aranyszínű szőke) nő elég keményen méregetett és minden mozdulatomat követte tekintetével. Égkék szemébe fúrtam az enyémeket. Erős negatív energia áradt belőle. Elkaptam a tekintetemet, mert valaki a hátamhoz ért. Csak Adam bújt hozzám jó szorosan. Mellkasa a hátamhoz ért.
- Mi az? - suttogtam oda neki. Éreztem, hogy valami zavarta.
- úgy bámultad Gwendoline-t, hogy teljesen rám ijesztettél. Valami nem stimmel a nővel, de nézd így!
- Bocsánat! Nem akartalak megijeszteni! - egy puszit nyomtam az arcára, amitől kipirult. De kis helyes. Újra a hosszú asztal felé fordultam. Még mindig nézett.
- Nos íme a tanáraitok. Mindenkivel fogtok találkozni, kivéve Gwendoline-nal - ekkor a nő felállt. - Ő csak a 8. évfolyamot tanítja majd. 
- Szegény gyerekek! - motyogtam.
- Nos akkor azt biztos mindenki tudni akarja, ki a tornyának a felügyelője - hevesen bólogattunk. - Akkor a nyugati oldallal kezdeném. Északi Toronynak Shirley McMurrey - egy gyönyörű szőkésbarna nő állt fel. - és férje, Humphrey Scott Manner - alacsony a pasas, olyan 160 cm körüli, arca öregecske és fekete hajának kékes fénye volt. Furcsa pár! Pláne, hogy a nő magasabb. - Észak-Nyugati Torony, figyelem! Titeket Virginia Sarky - egy vörös hajú nő pattant fel a helyéről vigyorogva. - és férje Timothy Streng. - Azt a faszát! Ki a fasz szülte ezt az alakot? A Jeti? Tuti meg volt 220 centi a pasi és a haja hófehér volt, de nem ősz! Dús tejföl-szőke.
- Jókora alak, ugye? - súgta a fülembe Ad.
- Az! - nevettem. A következő pillanatban Gwendoline és gondolom a férje álltak fel.
- A Nyugati Torony vezetői Gwendoline Penphrie és Ivan Kent - magas és ijesztő Gwen férje. Sötét haj és szemek, kaján vigyor és úri kiállás. Megborzongtam. Brutálisak!
- Dél-Nyugat! Köszöntsétek vezetőiteket: Frederika Millert és Archibald Hoornt - egymásra mosolyogva álltak fel. Sugárzott belőlük a boldogság... De szépek! A nő elég alacsony volt, úgy 155 cm-re saccolnám, a férje magasabb, de max. 170 volt. Cukik! - Keleti oldal, ti jöttök! Északi Torony a tiétek Jodie Coud és Clarence Blockbell. Észak-Kelet problémáitokkal nyugodtan forduljatok Elisabeth Canterhez és Richard Kornellhez - a nő valami fantasztikusan nézett ki. Fehér, márványszerű, tökéletes bőre volt, hosszú, dús, barna haja és világító zöld szeme. Olyan erotikus a kisugárzása! - Keleti Torony! Fogadjátok kitörő örömmel Charlotte Menedist és Keith Bundot! - Keith és a mellette ülő vörösesbarna nő felálltak. Nincs volt semmi különös a nőben, első látásra, de ha az ember a szemébe nézett ... Mágikus erőt fedezett fel, de nem csak az a kis gyenge izét, amit nálam szoktak érzékelni. Ez más volt! Ez hatalmas volt! Már-már határtalan! Váu!
- Nem is tudtam, hogy Keith megházasodott! - kiáltott fel Ad és a hangjával majdnem kilyukasztotta a dobhártyámat.
- Szerintem nincs köztük semmi! - mondtam.
Köztük nem volt az a bizsergés, mint a többi tanár között, de azt meg kell hagyni, hogy szépek voltak együtt. Keith és Charlotte... Belegondolni abba, hogy ők kézenfogva sétálnak, egy bokorba vagy egy fa mögé bújva csókolóznak... Milyen romantikus?! Sóhajtottam egyet és azon kaptam magam, hogy szerelmesen nézek a függönyökre. Héj, mióta vagyok én ilyen romantikus? Fúj! Nekem még a Twilighttól és a Titanictól is felfordul a gyomrom, aztán ilyenekre gondolok?! Te jó ég! El kell mennem egy orvoshoz... !
- Dél-Kelet, a ti pártfogóitok Carol Steinberg és Raymond Regen - egy kedves vörös hajú, mohazöld szemű nő és egy izmos, komor, sötétbarna hajú és szemű férfi állt fel. Sugárzott az erejük... Hatalmas volt, de nem annyira, mint Charlotte-é. - Figyelem! Mindenki menjen a Sportcsarnokba!
- Helyesbítek! Mindenki menjen átöltözni és a könyvtár előtt találkozunk! - állt fel egy vörös hajú nő Antonia mellől. Rásütött a fény és arany színben kezdett csillogni a haja. A szemei aranysárgák voltak.
- Akkor Iris Laurence ott vár benneteket. Menjetek öltözni! - mondta Antonia.




9 megjegyzés:

  1. Drága Ginám! :) Fantasztikus vagy, és imádom ahogy írsz, de ezt te is tudod :D Nagyon jó részeid vannak édes *-*<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó az oldal (: így tovább ! (: <3

    VálaszTörlés
  3. Még 3 komment és rakok új részt! + Meglepetést is! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia. Pár nappal ezelőtt találtam rá a blogodra, de máris elolvastam az eddigi részeket. Eddig nagyon tetszik a sztori,csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett. várom a folytatást *.*

    VálaszTörlés