2012. márc. 31.

Angel From The Hell - 15.rész (+16/+18)

Üdv Újra!
Nah szóval, aki járt itt a héten, az már láthatta, hogy barátnémnek köszönhetően, történt egy-két változtatás. Ezentúl nem kell feltétlenül kommentárt írnotok, elég ha a két kis gombocska közül az egyiket megnyomjátok és ha ezekből összejön az 5, akkor hétvégén megint kaptok részt. Ellenkező esetben megeshet, hogy nem folytatom tovább... 
Nah de ez a hetem egész jónak bizonyult. Kaptam egy ötös töriből, egy 1-est és egy 4/5-öt angolból :P és valószínű, jó lesz földrajz tz-m is. Szóval sikeres hetet zártam. Remélem a tiétek is hasonlóan alakult! 
^ .^
Az eddig kommentelőknek, név szerint Barbii Kaulitz-nak és Gruber-nek köszönöm az elismerő szavakat! :D 
Jó olvasást!
U.I.: A zenét nyugodtan kapcsoljátok ki, ha zavar! :D








Boldog 25. Születésnapot Georg Listing! (Tokio Hotel)






Ajánlott szám:



15. rész - Városi kaland 1. : Csak csajok (+16/+18)


A lányok jöttek mögöttünk, utánuk a fiúk, engem pedig Adam vezetett.
Betolt egy üzletbe.
- Jó napot! - Köszöntünk kórusban.
- Sziasztok csajok! - intett homikánk az eladóknak.
- Adaaam! - visítottak, miközben mindent ott hagyva a fiú nyakába vetették magukat. Mi persze csak szótlanul álltunk az ajtóban és pislogtunk, mint a szemafor. Nem tudtunk megszólalni a döbbenettől, meglepettségtől.
- Na jó! Nekem ez sok! Már most! Buzi és úgy taperolja a lányokat, mint egy casanova! Rá adásul még élvezik is! - morogta Charley. Mivel hülye pofát vágtunk, hozzátette: - ... Mármint a lányok.
- Az a szitu, hogy tegnap le akarta támadni Ch-t, ez meg fejbe vágta egy kispárnával, amitől még jobban beindult és ... - magyarázta Bill.
- ... Elég! - lihegte Charl. - Nem akarok rá emlékezni!
- Adam, már felette térdelt, mikor leszedtem Ch-ről - súgta oda nekünk.
- Júúúj! - fintorgott Bella.
- Biiill! - dorombolta Adam egy pólóval és egy gatyával a kezében.
- Védj meg! - nyögte Bill és Charley mögé ugrott. Olyan magasak voltak! Ch a legalacsonyabb a maga 180 centijével, aztán Adam 185 centivel és Bill azzal 190 centivel. Csak 16 évesek voltunk, de ezek hárman már akkor akkorák voltak, mint a Jeti! Ja és a két jómadár (Adam és Bill) még magassarkút vagy magasított talpú cipőt is felvettek...
- Ugyan Bill! Próbáld fel! - lengette a bőrcuccokat Ad.
- Adam! Állítsd le magadat! Ne szívasd már szerencsétleneket! Gyere, segíts nekem! - rángatta a fiút Sam, mire elvonultak és vitába kezdtek.
- Azt hiszem mi lelépünk, míg nem késő! - mondta Bill és szabályszerűen kirohantak a boltból.
- Ezekbe meg mi ütött? - nézett Adam szobatársai után.
- Elüldözted őket a buzulásoddal! - durcázott Sam.
- Bocsi! Nem tudtam, hogy tetszik neked Bill! Sajnálom! - simogatta meg Sam hátát.
- Ezt meg honnan...???  - csodálkozott Sam.
- Láttam, hogyan néztél rá! - kacsintott a lányra.
- Úúú, Sam! - kezdtem cukkolni.
- Ó! Neked is találtam valamit! - kapta elő Adam a szerzeményét.
- Újúj! Szobára! - vágott vissza Sam, mikor meglátta a fekete, kivágott bőrruhát, ami éppenhogy takarta volna a fenekem.
- Ribancnak nézel? - húztam fel a szemöldökömet.
- Nem, de ez jól mutatna rajtad! - mosolygott, miközben alaposan végigmért.
- Karkötőért jöttünk. Menjetek válogatni! Mi addig szétnézünk! - vetett véget a kínos csevejnek Bella. Miközben Adam és Sam a karkötők felé vették az irányt, a kis szöszke meg én a fehérneműk közé mentünk.
Valamivel meg kell bosszulnom azt az előbbit! De mivel? Homokos, de mindig hangoztatja, hogy biszex... Akkor, biztos utálja a rózsaszínt!
- Ann! Ezt nézd! - mutattam szőkeségünknek egy rózsaszín boxert, aminek az ágyék részén egy fehér kéznyom volt.
- Te jó ég! Ezt melyik fiú venné fel? - fintorgott Annabella.
- Nem tudom, de rátukmálom arra a szörnyetegre! - böktem hegyesre reszelt körmeimmel Adam felé.
- Istenem! Olyanok vagytok, mint a gyerekek! Te szent ég! - fogta a fejét Bella.
- Na, mit találtatok? - jelent meg mellettünk Sam.
- Hívd ide azt a hominger balfacánt!
- Jó! Adam! Toldd ide azt a buzi segged! - kiáltott Sam.
- Mondjad vöröske! - villantotta a lányra legszebb mosolyát.
- Nézd, mit találtunk neked! - lebegtettem meg az alsóneműt.
- Ó! Felpróbáljam neked, te kis kaján macsek? - maga elé rakta és szexin felhúzta a szemöldökét.
- Na Jó! Mostmár tényleg menjetek szobára! Mi le is lépünk! - vigyorgott Sam.
- Ezzel?! Már bocs, de nekem férfi kell és nem egy forró kis csíra!
- FORRÓ KIS CSÍRA?! - háborodott fel a fiú. - Úgy megdöngetlek kisanyám, hogy holnap nem tudsz majd talpra állni! - morogta, miközben közelebb hajolt hozzám. Azt hitte, ezzel nyomatékot adott szavainak és rám ijesztett, de nagyon nem... Pár centire volt csak az arcunk egymástól. Körülöttünk megfagyott a levegő, de közöttünk izzott.
- Hahó! Mennünk kéne! - kezdte Bell.
- ... Mielőtt még széttépitek egymást! - tette hozzá szemforgatva "vöröske".
- De hova? - kérdeztem.
- A fiúk most hívtak! Egy mekiben csücsükélnek! - mondta bájosan Anna.
- Olyan arrranyos szókincsed van! - vigyorgott rá Adam. Bellánk csak elpirult.
- Na! Siessünk! - toporzékolt Sam, akár egy kisgyerek, akit a játszótérre akarnak vinni, csak a mami leállt beszélgetni.
Fizettünk, majd gyors léptekkel a legközelebbi McDonalds-ba siettünk.


Tessék kérem egy gombot megnyomni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése