2012. júl. 30.

Angel From The Hell - 23. rész


Hello emberek!

Úgy döntöttem felrakok új részt... Persze megint nem jött össze a 3 komment/ tetszett vagy unalmas gomb és a chatben sem nagyobb az élet, de én úgy döntöttem, az a pár ember, akik eddig kitartóan olvasták és kommentáltak, megérdemlik... 
Jó olvasást! Vigyázzatok magatokra és a napon vigyázni! Naptejet használjatok! 
Jó szórakozást!



23. rész - Kába nap

Hatan aludtunk a nappali padlóján, összeölelkezve. Ahogy megbeszéltük Sam Billel, Annabella Charlesszal, én Adammel aludtam. Még álmomban is éreztem a tudatunk összekapcsolódását, amit egy természeti mágia, a szeretet tett lehetővé.
Nincs nagyobb kincs a barátságnál... Mikor az ember a saját szívét adja ajándékba...
- Jó reggelt, Rory! - nyújtózott alattam Adam, miközben akkorát ásított, hogy az előzőnapi ebédjét is láttam.
- Jó reggelt! - mosolyogtam a fiúra.
- Most megelőztél!
- Szerintem mindenkit! - kuncogtam. Adam fehér trikójából pár sötét szőrszál kandikált ki. Olyan szexi és férfias!
- Mi az? - lenézett a mellkasára. - Óh! A fene essen bele! 2 hete gyantáztam! - bohóckodott.
- Jaj már! - böktem meg.
- Láttad a lábam? - megcsóváltam a fejem és megtapiztam a vádliját.
- Na neee!
- Na deee! - vigyorgott.
Az én lábam szőrösebb, mint az övé!
- Le sem tagadhatnád, hogy buzi vagy!
- Köszi! Büszke vagyok a nemi hova tartozásomra! - vigyorgott önelégülten.
De hülye vagy! Bárkit megkaphatnál! Engem is...
- Aranyosak, nem? - bökött fejével a többiek felé.
- Azok! Tuti össze fognak jönni! De jó nekik! - sóhajtottam.
- Neked is küldenek valakit! Na bújj már ide! - húzott magához. Nem volt elég neki, hogy egész éjjel engem ölelgetett... Ugyanis az éjjel kellős közepén fogta magát és hátulról átölelte a derekamat.
- Te aztán szeretsz ölelkezni! - mosolyogtam rá.
- Igen! Titeket nagyon jó ölelgetni! Mindhármótok olyan szeretettel teli! Aludjunk még! Korán van! - ásított egyet.
- Mennyi az idő?
- 7 óra! Nyár van még!
- Na akkor én kelek! - álltam fel. - Hú! Elaludtam a nyakam! - Kezdtem masszírozni a tarkómat, majd gyorsan egyik oldalra döntöttem a fejem, majd a másik oldalra, amitől a nyakcsigolyáim hatalmasat roppantak.
- Júj!
- Bocsi! Egyszer bukfenc közben majdnem kitörtem a nyakamat. Azóta ropogok. Megyek öltözni! - nyújtóztam egyet.
- Segítsek? - ült ki arcára az a kaján vigyora.
- Inkább keress egy felsőt és egy gatyát, mielőtt még közröhej tárgyává válsz! - mondtam, miközben a szobámhoz igyekeztem. Mikor beértem, ledobtam a pizsamámat, majd felvettem egy farmert és egy fekete, koponyás pólót. Kislattyogtam a nappaliba, ahol a többiek még mindig édesdeden aludtak. 
Adamet sehol sem látom, szóval a szobájukba ment... Első nap hogy nyavalygott, mikor megtudta, hogy ők vannak legfelül... Utál lépcsőzni, de ki szeretet?
Mivel nem volt kedvem felébreszteni a brigádot és egyedül sem szerettem volna tölteni a reggelt, felmentem az emeletre. Az ajtó nyitva állt. Belestem, de a fiút nem láttam, hát az ajtójához mentem és bekopogtam.
- Csak akkor gyere be, ha egy félmeztelen, szexi pasit akarsz látni! - kiáltott ki a jól ismert hang. Szélesre tártam az ajtót.
- Te szent szűz! Mi a nyavalyát művelsz, Adam?! - néztem végig a fiún, akin olyan szűk nadrág volt, hogy már az én nem létező mogyoróim is fájni kezdtek csupán a látványtól.
- Ja, csak az egyik jelmezemet próbáltam fel - legyintett. - Ma este fellépésem van egy helyi klubban. Na milyen? - fordult felém egy széles vigyorral az arcán.
- Őszintén? Borzalmas! Mégis hogy nézel ki, édes fiam?
- Mi nem jó? - mérte végig magát a tükörben, majd fordult egyet és a farát nézegette - Túl nagy a fenekem? Túl húsis vagyok?
- Nem, csak a farkadat szorítod el! - forgattam a szemeimet.
- Ne féltsd te az én szépségemet! Óh a fiúk nagyon meg lesznek velem elégedve! Pláne, ha táncolni is fogok! - csücsörített a tükörképének, majd elégedetten nyugtázta, milyen remekül néz ki.
- Uram atyám! - csaptam a homlokomra.
- Jaj, a mellgyantázásban segítenél? Csúnya a szőrös mellkas és ezek a kis bogyók együtt! - mutatott fel 2 aranyszínű, tapaszos fityegőt, amit a bárokban szoktak a "csúnya nénik" a mellükön hordani.
- Ezt most komolyan fel akarod cuppantani a melledre?
- Miért is ne? Bevadítom a népet! - öltötte ki a nyelvét.
- Fiúkat?
- Ahham! Asszem lesz egy jó kis kalandom ma este! - harapott csábosan az ajkaiba.
- Jaj! Csak ne ide hozd! Szeretnék aludni!
- Ne tarts ettől! - mosolygott rám a tükörből. 
Ez az alak egyszer kikészít.



Folyt. köv.


Nah mit gondoltok Adamről? Vajon összejönnek Roryval vagy a lánynak másvalakit szánt a végzet?
Minden kiderül a folytatásban!

Mára ennyi! Hétvégén új rész!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése