2013. márc. 31.

Újabb Díj

"A legtehetségesebb írónak" címen kaptam ezt a díjat.

Köszönöm Dia és Ann! Szeretlek titeket! :D




Tedd ki ezt a díjat a blogodra, és küldd tovább 4 embernek


Ann kérdései:
-Mióta írsz és miért kezdtél írni?
2007. 09. 20-a óta írok és először csak szórakozásból és két barátnőm szórakoztatására.

-Szereted a matekot?
Igen, szeretem. Unalmamban mindig matekpéldákat oldok meg xD

-Vezetsz naplót?
Igen, de utóbbi időben eléggé elhanyagoltam...

-Csalódtál már a legjobb barátodban?
Legjobban? Soha... Barátokban? Igen.

-Ugye neked is a TOKIO HOTEL AZ ÉLETED?
Naná! ;) Ha ők nem lennének, valószínű egy ribi lennék talpig rózsaszínben... 

Pár dolog rólam:
- Lázadó típus vagyok, de senki sem tudja rólam... De ha kell én vagyok az egyetlen, aki fel mer szólalni, még ha pár ember szerint "hang" is vagyok hozzá.
- Imádok táncolni, sajnos műtétem miatt nem hódolhattam eme szenvedélyemnek
- Örök vidám - az én arcomról eszméletlen nehéz letörölni a mosolyt, ahhoz eszméletlenül ki kell borulnom
- Nem tudok sírni - egy évben maximum kétszer tudok sírni, de akkor nagyon. Sok rossz eseménynek kell összegyűlnie, hogy kifakadjon belőlem, de akkor elég nehéz elállítani... egyetlen vagyis inkább két személy Dia és Ann képes csak rá
- Tokio Hotel - az együttes amely meghatározta az életemet
- Barátok - válogatós vagyok barátok terén. Egy kezemen meg tudom őket számolni, viszont nagyon könnyen haverkodom.
- Oda vagyok minden természetfeletti és rémisztő dologért


Akiknek küldöm:
(nem tudom, vissza lehet-e küldeni, de ha igen akkor:)

Köszönöm szépen lányok! 

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése